poniedziałek, 6 czerwca 2022

963-964 || I thought I lost it - my spark!

 Poniedziałek, 21:06


Niedzielę spędziłam głównie na czytaniu książki. Przeczytałam cały pierwszy tom trylogii Royal oraz nowy rozdział książki z wattpada. Oprócz tego przyjechał mój wujek z ciocią, kuzynem i ich nowym pieskiem. Oh szczeniak był cudowny! Dziewczyna brata zrobiła mi nawet z nim zdjęcia z nim. To pierwsze było takie z zaskoczenia i powiem Wam, że dziwnie się czułam gdy je zobaczyłam. Myślałam, że już dawną ją straciłam - moją iskrę. Ale widzę, że tli się gdzieś jeszcze głęboko we mnie. Spark! 




Wczoraj był też dla mnie wielki dzień, bo powiedziałam mamie o wyjeździe. O dziwo zareagowała dobrze, nawet bardzo dobrze. Powiedziała, że należy mi się taki wyjazd. Byłam zaskoczona. Cieszę się, że mam już to za sobą. 

Dzisiaj rano byłam na uczelni, a później próbowałam się uczyć na jutrzejsze kolokwium. Szło mi jak krew z nosa. Koniec końców opanowałam jakoś materiał i będę liczyła na swoja inteligencję, chociaż nie wiem czy i ona mnie nie zawiedzie. Mam ogromne problemy z koncentracją! Oprócz tego czytałam książkę. Dzisiaj padło na "Prokuratora". Taka mocno średnia. 
Korzystając z tego, że mam Libriso, to w kolejce mam jeszcze kilka książek, które chciałabym przeczytać m.in. "Pieśń o Achillesie", "Niewidzialne życie Addie LaRue" czy "Siedmiu mężów Evelyn Hugo". Jeśli macie jeszcze coś do polecenia, to śmiało! Ja czytam praktycznie wszystko, ostatnio natomiast przejadły mi się kryminały i teraz częściej sięgam po fantastykę. Bardzo lubię książki, w których autor kreuje jakiś nowy świat! Cenię sobie kreatywność. 

Ostatnio zrobiłam też dosyć długą listę rzeczy do zrobienia, obiecałam sobie, że codziennie będę skreślać co najmniej jeden punkt. Jestem na dobrej drodze. Cieszę się, że pomimo ciężkiego czasu jakoś się trzymam. 



3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. żebym się jeszcze czuła... już nie mówię, że piękna, ale przynajmniej znośna

      Usuń
  2. Jejku, jaka ty jesteś śliczna! Wyglądasz na przesympatyczną osobę

    OdpowiedzUsuń