piątek, 23 grudnia 2016

 Mój świąteczny kot pozdrawia i życzy Wesołych Świąt :) 

 

Zaraz kładę się spać, ale korzystając z okazji postanowiłam dodać krótki wpis.

Wyspałam się dzisiaj za wszystkie czasy, rzadko kiedy jest mi tak wygodnie w swoim łóżku. Mam nadzieję, że przed jutrzejszym dniem także uda mi się tak fajnie odpocząć. 

Wczorajsze spotkanie z dziewczynami mogę zaliczyć na duży plus. Pogadałyśmy, zjadłyśmy i trochę się pośmiałysmy. Jesteśmy umowione także na przyszyły tydzień, ale zobaczę co z tego wyjdzie. Sesja zbliża się wielkimi krokami i już przez święta muszę zacząć zakuwać. 

Oczywiście miałam cały dzień, ale się nie spakowałam. Muszę zrobić to jutro rano, bo jedziemy do babci zaraz po śniadaniu. Mamy tyle rzeczy do zabrania, że nie wiem jak się z tym wszystkim zabierzemy. Ostatnio zastanawiałam się jak to jest spędzać Wigilię w dużym gronie. Już od kilku lat jesteśmy tylko w czwórkę i nie powiem, jest dosyć smutno. 

 

Jeszcze raz życzę Wam Wesołych Świąt :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz