wtorek, 23 sierpnia 2016

 10:48

 

Właśnie oglądam Miodowe Lata i relaksuje się przed pracą. Tak jak Wam wczoraj pisałam nie mam siły tam chodzić. Jakby został mi miesiąc napewno bym nie wytrzymała, ale pocieszam się tym, że to już ostatnie dwa tygodnie i napewno szybko mi ten czas zleci. 

Sobota minęła mi na totalnym lenistwie, od trzech miesięcy mi się tak nie nudziło. Leżałam w łóżku i oglądałam filmy i seriale. W niedziele pojechałam do pracy żeby powiedzieć, że odchodzę 2 września. Usłyszłam tylko okej. W sumię cieszę się, że już to załatwiłam i jeszcze raz powtórzę, że nie mogę się doczekać końca pracy :) Zostało tylko 11 dni. czasami pracowałam po 10 pod rząd, więc i tym razem dam sobie radę. gdyby tylko mi się tak nie dłużyło... W niedziele miałam trochę czasu, więc przy okazji weszłam do kilku sklepów. Udało mi się kupić ładne buty na jesień. Czarne na małym obcasiku, obiecuję, że Wam je pokażę. 

Okej, kończę swoje wywody i idę się zbierać do pracy. Życzcie mi powodzenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz