piątek, 17 kwietnia 2015

 20:23

Nie byłam dzisiaj w szkole. Na dwie lekcje (wychowawcza i wf) nie opłacało mi sie wstawać.
Poszłam oddać pity do urzędu, przemeblowalam pokój (w końcu mam biurko pod oknem!) następnie zajęłam sie praca na wos (znowu) i wymalowałam paznokcie. Także dzień dosyć intensywny, stale byłam zajęta.

Teraz znowu złapałam doła. Ostatnio stale chodzę smutna i zaczynam mieć dokładnie takie myśli jak kilka lat temu. W skrócie złe. Bardzo złe.

Wczoraj obróciłam sie idąc szkolnym korytarzem i zobaczyłam D. Był dokładnie za moimi plecami. Oj, aż wstrzymałam oddech.
Był po cywilnemu ;d hahah... za mundurem panny sznurem.

Zaraz ide sie kapać i lecę oglądać 'Grę o tron'. Niestety piąty sezon już nie jest taki ciekawy, mam nadzieje, że jeszcze sie rozkręci.
Chce byc chuda i mieć chłopaka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz