środa, 27 maja 2015

 20:03

Jest mi przykro. Uczyłam sie przez cały rok, a teraz zawalam. Trudno, nie mam już siły. Meczy mnie spędzanie czasu na niczym. Leżę i stale odpoczywam, wiec jak mogę mowić, ze nie mam siły? Po prostu mam za dużo wolnego czasu. Mam nadzieje, ze to sie niedługi zmieni. Robię prawo jazdy, zapisuje sie na wolontariat w domu dziecka.
Już niedługo wakacje. Rany, jak ten rok szybko minął, czuje sie nadal tak jakbym chodziło do klasy z elita. Chwilami mi tego nawet brakuje, nie da sie ukryć, ze teraz nie jest już tak jak kiedyś. Chce już te wakacje, chce odciąć sie na jakiś czas od wszystkich i spędzać czas w swoim towarzystwie. Może nawet gdzieś wyjadę, zobaczymy jak to będzie.
Wracam do pisania tutaj. Lubię czasami wrócić do przeszłości, zobaczyć jak kiedyś wyglądało moje zycie.
Jest lepiej czy gorzej?
Constans.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz