niedziela, 19 października 2014

 12:32

97 dni do pełnoletności

To zdjęcie zrobiłam jeszcze w czasach kiedy patrzyłam na to co wkładam do ust. A teraz dlaczego tego nie robię? Dlaczego nie potrafię się ograniczyć i zaplanować jakoś diety? Nie mam czasu? Głupota, czasami mam go aż za dużo. Problemem jest brak chęci, mimo że mam mało rzeczy na głowie to i tak stale jestem przemęczona. W weekendy chodzę spać o 21/22, a wstaję z łóżka koło 9. Może jest to wina właśnie braku diety, albo jakiś witamin.

Piszę tutaj ostatnio bardzo rzadko , ponieważ nic nie dzieje się w moim życiu. Żyję tylko szkołą, najlepszą porą w ciagu doby jest te kilkanaście godzin snu, kiedy to zapominam o wszystkich problemach.

Dzisiaj wyjątkowo mam bardzo dużo rzeczy do zrobienia, zapowiada się także męczący tydzień, ale wiem, że gdy go przetrwam będzie okej.

poniedziałek:

-recytacja "Ody do młodości" - jeszcze nic nie umiem

- streszczenie "Dziadów", bo oczywiście całej książki przeczytać nie zdąże

-zadanie język polski

-dodatkowy angielski

wtorek:

-zadanie z wos'u

-odpowiedź wos

-kartkówka z angielskiego

-poprawa z angielskiego

środa:

- sprawdzian z matematyki

- dwie minimatury z matematyki

czwartek:

-kartkówka z historii

Najbardziej obawiam się jutra, z resztą jakoś sobie poradzą. Teraz uciekam do nauki, bo mam nadzieję skończyć przed 7 i położyć się wcześniej spać. Miłej niedzieli Kochane. Odezwę się jutro ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz