poniedziałek, 2 września 2013

-

 Cześć Motylki ;) 

Jestem trochę wkurzona, bo znowu jakieś problemy z fbl, a chciałam sprawdzić jak Wam poszedł pierwszy dzień w liceum. Mam nadzieję, że tak dobrze jak mnie :)

Dziewczyny są super, wręcz zajebiste, polubiłyśmy się od razu, naprawdę. Nie było żadnych podchodów, obczajania, czy niezręcznej ciszy. Nic z tych rzeczy. 

Ja przyjechałam na rozpoczęcie już jakieś pół godziny wcześniej, myślałam, że będę sama, a tu już pełno osób :) Rozpoznałam jedną dziewczynę, którą kojarzyłam z fb i podeszłam do grupki, w której stała. Wszystkie się przedstawiłyśmy i naprawdę zaiskrzyło. Po poł godzinnej rozmowie byłyśmy jak best friend for ever.. hahah. Naprawdę nigdy się nie spodziewałam, że będzie tak fajnie. Na sale gimnastyczną, na której było oficjalne rozpoczęcie roku szkolnego szłyśmy już za rękę... haha.

Jeżeli chodzi o starsze klasy, to nawet nie patrzyłam. Jutro się okarze.

Wychowawczyni także jest super, młoda, miła i wgl.

Nie mogę doczekać się jutra, bo chcę zobaczyć innych nauczycieli, poznać zasady jakie panują na ich lekcjach, czy będzie łatwo, czy raczej mogę być spokojna.

Od jutra prawdziwa dieta rusza dupeczki, menu już zaplanowane :)

Obiecuję sobie, że codziennie będe dodawała bilanse.

Miłego wieczoru :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz