niedziela, 30 czerwca 2013

-

 Hejka Kochane! Co tam u Was?

U mnie dzisiaj strasznie leniwy dzień. Wstałam koło 9, ubrałam się i poszłam z K. do kościoła na 10:30. Potem przyszłam do domciu i oglądnęłam parę odcinków Dynastii Tudorów. Mrał <3 

Cały dzień się obrzeram i leże. To sa wakacje.. hahaha. Jutro się to zmieni, pojadę z koleżanką do galerii, albo na rowery poleżeć na kocyku przy Wiśle. Nie ważne, ale musze gdzieś wyjść i korzystać z wakacji. Ewentualnie jeżeli nie będzie mi się chciało to poczytam książkę na balkonie, tez będzie dobrze ;)

Teraza oglądam Vinciego po raz 1000.. ale i tak to lubię <3 

JUŻ JUTRO TRZECI ODCINEK CZYSTEJ KRWI miał.. kocham ten serial

 

bilans:

~miska truskawek, 2x brzoskwinia

~połowa kalafiora, fasolka, mała porcja mizerii 

~duża miska bobu

~brzoskwinia, jakiś tam deser z galaretką

~bułka pełnoziarnista z serkiem i pomidorem

 

chudego ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz