piątek, 14 czerwca 2013

-

 niedziela,09:27

 

"Człowiek zdobywa władze, gdy przkona samego siebie, iż urodził się po to, by sprawować kontrolę"

 

Mam ochotę się pociąć. Tak wielką jak nigdy dotąd. Jednak to co robię teraz będzie miało odzwierciedlenie w przyszłości. Muszę o tym pamietać. 

...

Pewien mężczyzna przyszedł do Guru, by ten pomógł mu osiągnąć sukces. Guru odpowiedział, dobrze, pomogę Ci. Przyjdż jutro o 4 rano nad morze. A ci pomogę. Mężczyzna pomyślał, że starzec oszalał, ale mimo to poszedł następnego dnia we wskazane miejsce. Guru powiedział mu, aby wszedł do wody. Mężczyzna posłuchał i razem z Guru zanurzyli się, aż do brody. Co teraz, zapytał. Starzec chwycił jego głowę i zanurzył ją w wodzie, trzymając mocno i nie pozwalając wynurzyć mu się nad powierzchnię.  Facet zacząć wpadać w panikę, dusił się pod wodą. Po chwili Guru uwolnił jego głowę spod wody i zapytał mężczyzny - Czego pragnąłeś, gdy byłeś pod wodą? Chciałeś oddychać! Jeżeli będzie pragnął sukcesu tak bardzo jak pragniesz oddychać, to go osiągniesz!

 

...

 

Więc może ja pragnę takiego życia tylko trochę? Muszę zacząć oddychać.

 

edit

bilans

sn. owsianka, 2x waza z dżemem

2sn. jabłko, wafelek

ob. zupa pieczarkowa, bigos, kromka z almette

pod. wafelek, 2x krówka

kol. bigos, kromka z almette

 

Rozwiązywałam zadania z fizyki, ale jeszcze ich nie skończyła. Potem zajęłam przypominać sobie Krzyżaków, wykompałam się zjadłam i spadać oglądać "Krzyżaków".

Za tydzień egzamin. Nawet się nie denerwuje. Mam już upatrzone liceum, teraz byleby się tylko dostać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz