sobota, 3 lutego 2018

 Sobota, 10:23

 

Samopoczucie mam już dużo lepsze, jak to się mówi, poprawiłam korone i idę dalej. Na zdjęciu mój tygrys i nowy kubek, który dostałam na urodziny od koleżanki :) 

Za mną siedem egzaminów, czekam jeszcze na wyniki z jednego, a resztę wiem, że zdałam. W przyszłym tygodniu czkekają mnie trzy, niestety najgorsze na sam koniec, ale jestem dobrej myśli (staram się cholernie!). W ten weekend zamierzam pocisnąć z nauką, a w następny będę już odpoczywać :) 

 


 

Przeglądałam dzisiaj fbl i znowu uderzyła mnie jedna rzecz, to może wydawać się głupie, ale zobaczyłam, że ludzie mają czas dla samych siebie. Mogą po prostu wziąć paczkę chipsów włączyć sobie film i się zrelaksować.. Mówiłam, że będzie głupie. Ja sama postanowiłam dać sobie trochę luzu, bo naprawdę boję się, że zwariuje. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz