piątek, 14 lipca 2017

 Piątek, 23:23

 

Spędziałam dzisiaj naprawde przyjemny dzień z mamą. Nie myślałam, że kiedyś to napiszę, bo nasze ralację zawsze były złe. Jedyne co pamiętam z mojego dzieciństwa do darcie się na mnie i wyzywanie. Ale nie o tym dzisiaj..

Spędziłam dzisiaj naprawdę przyjemny dzień z mamą. Najpierw pojechałyśmy na zakupy, a potem zaprosiła mnie na ciastko. Wzięłyśmy pyszności na wynos i pojechałyśmy do babci. Po powrocie do domu wyszłyśmy wspólnie na spacer z kotem. Tak, tak wychodzę z kotem na spacer. Każde zwierzę ma równe prawa. 

Było naprawdę bardzo sympatycznie i obyło się bez żadnej kłótni, poza tym dobrze się dzisiaj czułam. Jedzenie dużej ilości owoców i warzyw dobrze na mnie działa. Wczoraj po zjedzeniu na obiad makaronu czułam się fatalnie, może dlatego że unikam białka zwierzęcego, a to danie było nim napakowane. Dzisiaj na obiad zjadłam zucchini (cukinia pokrojona na cienkie nitki, które zastępują makaron), z marchewka i warzywami a'la leczo. Czułam się po tym daniu świetnie, lekko ale naprawdę się najadłam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz