poniedziałek, 28 października 2013

-

 Pani A. dotrzymuje obietnicy, aż dziwne..

Dzisiaj miałam w szkole na 9:30 i tylko pięć lekcji, więc szybko mi minęło. Sprawdzian z PP poszedł tak sobie, chodziać dużo się na niego uczyłam, no trudno. Jutro sprawdzian z angielskiego, chce jakąś dobrą ocenę jak na razie mam 3 piątki. Kończę o 12:20 i po szkole pełno obiowiazków - nauka, nauka i jeszcze raz nauka... 

Przynajmniej piątek nam odpada w tym tygodniu.

Mam ogólnie bardzo mało czasu, ale zdaje sobie także sprawę, że wiele go marnuje. Brakuje mi czytania książek, a raczej chęci do czytania, bo serio nawet nie mam na to ochoty. Jedyny, co robię to oglądam filmy, uwielbiam thrillery i filmy psychologiczne ;)

 

BILANS:

ŚNIADANIE - 3x wafel ryżowy z truskawkowym dżemem linessa, 2 mandarynki

II ŚNIDANIE - baton jabłkowy linessa

OBIAD - pierś z kurczaka z brokułami, pomidorki koktajlowe <3

KOLACJA- 3x wafel ryżowy z serkiem kanapkowym linessa, serem żółtym linessa i dżemem, dwie mandarynki

 

chce wrócić do liczenia kalorii, ale nawet czasu na to nie mam!

 

dzień pierwszy

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz