poniedziałek, 15 kwietnia 2013

-

 http://www.youtube.com/watch?v=x2dB8bTMx5U

nie moge zapomniec

 

poniedziałek, 13:27

Kolejny tydzien. Boze jak to szybko leci. Byliśmy dzisiaj na koncercie muzyki klasycznej, musze przyznac, ze trochę się rozczarowałam, ponieważ liczyłam na coś lepszego. Koncert w ubiegłym roku był genialny, niestety teraz grał ktoś inny. Oh, a tak czekałam na Piratów z Karaibów. A oni nie grali nawet na  fortepianie, który stał w koncie sali. Marnotrawstwo. 

Zjadłam przed chwilą obiad i dokończyłam oglądanie pierwszej części Krzyżaków. Została mi jeszcze tylko jedna. Planuję także dzisiaj przerobić Dziady, a za chwilę biorę się za ostatnie zadania z fizyki. Czeka mnie pracowity tydzień. 

 

bilans:

sn. pół bułki z serkiem i ogórkiem

ob. zupa pieczarkowa, miseczka chińszczyzny (porcja kurczaka, mieszanka warzyw chińskich)

pod. tortilla

kol. mała porcja spaghetti

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz