czwartek, 30 listopada 2023

kalendarz adwentowe & kwiaty

 Czwartek, 12:42



Wczoraj wybrałam się na obiad do babci, bo zrobiła pierogi ruskie, na które już od dawna miałam niesamowitą ochotę! I faktycznie, wyszły przepyszne. Miałam też mieć wczoraj korepetycje z przedszkolakiem, ale finalnie udało mi się przełożyć na dzisiaj, co znacznie bardziej mi odpowiada. Wieczorem przyjechał Szymek, zaskoczył mnie bukietem kwiatów. Jeśli jesteście ciekawe czy gadaliśmy o tym co się między nami ostatnio działo, to nie. Miałam taki zamiar, ale zwyczajnie jestem tak zmęczona psychicznie myśleniem o tym, że póki, co wypieram to ze swojej podświadomości. Temat nie zając, więc nie ucieknie. 


Dzisiaj rano wstałam i w domu panował okropny bałagan. Także zajęłam się sprzątaniem, co zajęło mi trochę czasu. Teraz już wszystko jest gotowe i czekam na przyjaciółkę. Mamy przekazać sobie kalendarze adwentowe. 

Poniżej pokazuję Wam, co dla niej przygotowałam w tym roku. Jedyne co się zmieniło to okienko numer 6, bo dodałam do niego dwa bilety do Energylandii :) Kupiłam je już jakiś czas temu i miałam jechać z Szymkiem, ale pogadałam z nim i sam powiedział żebym zabrała Kasie. Są tam warsztaty dekorowania pierniczków, spotkanie z Mikołajem, łyżwy, więc raczej takie zajęcia, za którymi on faktycznie nie przepada. 


Tak się to prezentuje. 




2 komentarze:

  1. Pogadajcie, bo takie rzeczy powodują nawarstwianie innych problemów. Kwiaty, cóż. Miły gest, ale nie naprawi świata.
    Podziwiam już od jakiegoś czasu, że robisz te kalendarze adwentowe, uważam że to mega urocze i kochane - przyjaciółka na pewno przeszczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że przydałaby się rozmowa, ale tak bardzo nie chcę wracać do tego tematu, że szok. Póki nie widuje się z tą dziewczyną, to dla mnie jest wszystko w porządku.
      Kwiaty dostałam nie na przeprosiny, a tak po prostu. Właściwie często je dostaje.
      Jeśli chodzi o kalendarze adwentowe, to to już jest tradycja, którą bardzo lubię.

      Usuń