poniedziałek, 1 lipca 2019

 Poniedziałek, 21:46

 

https://www.youtube.com/watch?v=aOkiG53ituQ

 

Ostatnio ciągle przeglądam zdjęcia Dubaju, myślę o wyjeździe, robię listę miejsc, które chce zobaczyć. Nie byłam na wakacjach od 4 latach, więc na te baaardzo się cieszę. Poza tym sama sobie na nie zarobiłam, więc radość i chęć wykorzystania wyjazdu w 100% jest jeszcze większa. Jednocześnie boje się, że coś pójdzie nie tak i Kinga się wycofa z wakacji, będę spokojna dopiero gdy wszystko zaklepiemy i wpłacimy chociażby zaliczkę. 

Udało mi się dzisiaj zrobić cały zestaw Ewy Chodakowskiej, jestem z siebie bardzo dumna. Oczywiście potem umówiłam się z dziewczynami na drinka i pizze i pewnie cała praca poszła się.. No ale trudno, moje koleżanki obroniły dzisiaj licencjat, więc była okazja. Jestem z nich dumna :) Wróciłam do domu koło 18 i przez dwie godzinki leżałam na tarasie i czytałam ksiażkę :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz