środa, 25 kwietnia 2018

 Wracam :) Bardzo tęskniłam za tym miejscem i z żalem stwierdzam, ze w czasie mojej nieobecności odeszło bardzo wiele osób.

Od dwóch tygodniu mieszkam u babci, ponieważ mam remont w domu. Mam nadzieje, ze już za kilka dni bede mogła wrócić, bo jednak najlepiej u siebie.
W przyszłym tygodniu są matury, ale w ogóle się tym nie przejmuje. Ostatnio było u mnie bardzo ciężko, a moje ambicje mnie wykańczają. Wszystko się na siebie nałożyło. Na studiach także mam dużo pracy, wiele projektów, a oczywiście odpowiedzialność zawsze spada na mnie. Przyzwyczaiłam moja grupę do tego, ze ja się wszystkim zajmuje i teraz muszę za to płacić.
Teraz planuje się skupić na odchudzaniu, nauce pod egzaminy językowe i samej sobie. Ale będę już tutaj pisać regularnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz