wtorek, 17 maja 2016

 Zaczynam najdłuższe wakacje w życiu <3

Wczoraj zdałam swój ostatni egzaminn, ustny polski, co możecie zobaczyć wyżej. Jestem z siebie bardzo, bardzo dumna. Poświęciłam wiele czasu nauce, a polskim to już dosłownie rzygam. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jaki miałam stres przed wejściem na sale. Nie spałam od dwóch dni i przed samym wejściem się popłakałam. Koszmar. Nie chce tego więcej przechodzić, źle reaguje na stres. Jak sami widzicie nie było się czego bać, egzamin poszedł bardzo dobrze. 

Posegregowałam już wszystkie notatki, nie mogę uwierzyć ile tego miałam. Teraz zabieram się za porządki w całym tygodniu. Przez ostatnie tygodnie nie miałam czasu dosłownie na nic. 

Wracam tutaj kochane, wracam do ćwiczeń, diety i do tego miejsca!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz