poniedziałek, 10 października 2016

 22:27

 

Ostatnio jest u mnie źle pod względem jedzenia, jem co popdanie i nawet zbytnio się nad tym nie zastanawiam. Mam w domu pełen słoiczek masła orzechowego i nawet mnie do niego nie ciągnie. Dzisiaj na śniadanie zjadłam owsiankę.. Powiew starych czasów, od kilku lat nie mogłam jej tknąć, a dzisiaj znowu miałam na nia dużą ochotę. Ja po porcji złożonej z trzech łyżek płatków owsianych i połowy małego jabłka jestem pełna. 

Jak na razie jestem pilną studentką i nie opuszczam żadnych zajęć. Robię ładne notatki, używam kolorowych długopisów. Trochę brak mi jeszcze chęci do nauki tego co sobię rozpisuje, ale mam nadzieje, że z czasem się rozkręce. Przed maturą wpadłam w dobry rytm i nauka przychodziła mi z dużą łatwością, mam nadzieję, że teraz też tak bedzie. Robię sobie plany każdego dnia i potem staram się je wypełniać, jak na razie wszsytko mi wychodzi :)

Idę oglądnąć jeden odcinek Breaking Bad i potem spać :) 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz