piątek, 9 kwietnia 2021

536-540 || Dzień, w którym zaczęłam się uczyć koreańskiego

 Piątek, 10:00


Hej, przepraszam, że nie piszę tutaj tak regularnie jak wcześniej, ale jakoś wypadłam z obiegu. Nie wiem co mi się dzieje, ale w ostatnich dniach jestem trochę rozkojarzona i (mimo 3-dniowego odpoczynku) zmęczona. Muszę się jakoś w sobie zebrać i wrócić do codziennej produktywności, bo mam dużo obowiązków na głowie. 

We wtorek zaczęłam naukę nowego języka, tak jak Wam mówiłam, zdecydowałam się na koreański. Myślałam o tym od kilku lat (!) ale zdecydowałam, że jak nie teraz to nigdy. Postanowiłam poświęcać min. 30 minut na naukę dziennie. Niby dziennie to nie dużo, ale jak już sobie pomyślę o całym miesiącu, to myślę, że efekty mogą być bardzo dobre. Póki co próbuję na własną rękę, gdy będę miała  pewność, że język mi się podoba i chce się go dalej uczyć to poszukam korepetytorki, która mogłaby mnie nadzorować. Myślę, że i tak mam sporo szczęścia, bo moja dobra koleżanka uczy się tego języka, więc gdy czegoś nie rozumiem, to zawsze mogę jej zapytać, to spore ułatwienie. 

Jakie mam plany na dzisiaj? Za godzinkę zaczynam korepetycje (nieeee cheee mi się), a później zamierzam posprzątać całe mieszkanie. Wiecie, że nie odkurzałam od 3 tygodni? Tak.. wiem, że żaden powód do dumy, normalnie mi się to nie zdarza, ale przed świętami byłam bardzo zajęta. Potem zrobiłam sobie 3 dni wolnego, a teraz i mi się nie chce i też mam sporo na głowie. Dzisiaj już jednak nie ma przeproś, jednak lepiej się żyje w czystym mieszkanku. Potem o 16 znowu mam 1h korepetycji. W międzyczasie muszę zrobić projekt na uczelnie i zacząć się uczyć na kolokwium, które mam w przyszłym tygodniu. Oczywiście wpadnie też nauka z koreańskiego i wiele innych bieżących rzeczy. Okej, nie przedłużam, lecę posprawdzać zadania na dzisiejsze zajęcia. 

10 komentarzy:

  1. Ten koreański to musi być niezła jazda. Ucz się póki jesteś w domu, żeby potem zarabiać tyle by móc się wynieść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się uczę obecnie hiszpańskiego i podszkalam mój niemiecki. Nauka języków to super sprawa.
    Mimo wszystko ty dalej na pełnych obrotach. Dziewczyno powiedz mi jak, bo ja wymiękam.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli naprawdę uda Ci się robić 30 minut dziennie, efekty mogą być bardzo super. Przypuśćmy gdyby ktoś trenował każdego dnia 30 minut, żadnego dnia nie odpuszczając. Efekty byłyby bardzo dobre. Ja zawsze podziwiam jak jesteś zalatana i zarobiona. Czytam już od roku ponad, i rzadko kiedy komentuję

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli naprawdę będziesz poświęcać 30m dziennie na koreański, efekty będą super. Popatrz na to z perspektywy treningu - każdego dnia ktoś trenuje dokładnie 30 minut, nie opuszczając żadnego dnia - efekty będą bardzo dobre. Ja zawsze podziwiam jak jesteś zalatana i zapracowana. Czytam już od dawna, ponad roku, rzadko komentując.

    OdpowiedzUsuń
  5. 30 - minut dziennie to wcale niemało! Wiadomo, że obowiązków sporo, więc nawet jeśli nie uda Ci się codziennie, a np. 5 razy w tygodniu to i tak fantastycznie! Dawaj znać na bieżąco jak nauka języka i gry na pianinie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ym...jeśli zechciałabyś zajrzeć także do mnie byłoby mi bardzo miło

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj znać co z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co u Ciebie? Długo Cię nie ma

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracaj kochana! Coś się dzieje?

    OdpowiedzUsuń