wtorek, 22 sierpnia 2017

 Wtorek, 22:07

 

https://www.youtube.com/watch?v=pm3rDbXbZRI

 

 

 

To kolejna noc kiedy jestem sama w domu, nie powiem- bardzo mi to pasuje. Moja mama stale trajkota przez telefon albo ogląda głośno telewizję dlatego ciesze się, że teraz mam chwilę spokoju. Nie wiem czy wspominałam Wam o tym, chyba nie, ale teraz mieszakmy tylko we dwie. Mój siedemnastoletni brat przeprowadził się na drugi koniec polski, dostał bardzo dobrą ofertę "pracy". Jest piłkarzem. To dla niego naprawdę duża szansa. Mama bardzo przeżyła jego wyprowadzkę, a do mnie chyba nadal to nie dotarło. Wydaje mi się, że jest na obozie i niedługo wróci. Nigdy nie mieliśmy ze sobą dobrych relacji, ale trochę było mi przykro. Zwłaszcza, że teraz mieszkamy z mamą w dość dużym mieszkaniu tylko we dwie. 

 

Ostatnio staram się także codziennie sprzątać. Nie lubię poświęcać kilku godzin w piatek na sprzątanie mieszkania, więc postanowiłam, że rozłoże to sobie na raty. Na razie super mi się to sprawdza i mogę pochwalić się pięknym porządkiem w domu. Kuchnia wręcz lśni, nie wiem jednak jak to się sprawdzi w roku akademickim. 

 

Zauważyłam też, że od kiedy lepiej się odżywiam mam znacznie więcej energii. Naprawdę staram się nie marnować czasu! Muszę jeszcze popracować nad wcześniejszym wstawaniem ;)

 

Skończyłam właśnie oglądać "Leona Zawodowaca', to taki piękny film.. 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz