poniedziałek, 6 maja 2024

pytania, których nikt Ci nie zadał

 Poniedziałek, 17:53



Cześć :) 

Właśnie siedzę sobie na balkonie i popijam kawę, nawet nie wiecie jak jest przyjemnie. Normalnie powinnam o tej godzinie siedzieć na korepetycjach, ale mama dziewczynek odwołała i mam całe popołudnie dla siebie. Wspaniałe uczucie. 

Obiecałam sobie, że fajnie spędzę ten czas, więc po pracy poszłam na małe zakupy do rossmanna, na lody i spacer do parku. Aktualnie przygotowuję ciasto na foccacie, która będzie na kolacje. 

Jakiś czas temu znalazłam na tik toku pytania "te, których nikt Ci nigdy nie zadał". Korzystając z tego, że mam czas postanowiłam sama sobie na nie odpowiedzieć. 

1. Czy wierzysz jeszcze w szczerą i prawdziwą miłość? Jak ona wygląda?

Tak, wierzę. Z jednej strony wydaje mi się, że miłość jest wtedy gdy zapiera Ci dech w piersi na każde wspomnienie o tej drugiej osobie, ale z drugiej... Może to jedynie poczucie spokoju, bezpieczeństwa i stabilności. 

2. Do jakiego dnia w swoim życiu być się wróciła i dlaczego?

Nie do dnia, ale nocy kiedy chodziłam sama po plaży. Są takie momenty kiedy życie wydaje się nierealne i to był właśnie jeden z nich. 

3. Wolałabyś wiedzieć kiedy umrzesz, czy to w jaki sposób się to stanie?

Kiedy umrę.

4. Czy jest ktoś, kto zranił Cię w taki sposób, że nie będziesz mu tego mógł wybaczyć do końca życia?

Tak, moi rodzice. 

5. Twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa? 

Długo nad tym myślałam, ale ja na prawdę nie pamiętam nic z dzieciństwa. A już zwłaszcza nic dobrego. 

Żeby nie było tu tak pusto, to dodaje ostatnie zdjęcia majówkowe :) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz